Küçük resim yayınla


17.2. ÖNE ÇIKANLAR

Ana Sunucu bakımıyla birlikte güncellenecek.

ANA SUNUCU BAKIM PROGRAMI

  • PC
    • 11 Mayıs, 3.30 – 11.30
  • Konsol
    • 19 Mayıs, 07.00 – 14.00

ANA SUNUCU DÜZELTMELERİ

  • Aşağıdaki düzeltmeler hem PC hem de Konsol için geçerlidir.
    • 1v1 Arena’ya art arda iki kez katıldığınızda oluşan Envanter Sistemi Hatası düzeltildi.
    • Ana lobide bir Takım İfadesi seçtikten sonra hazırlanırken/hazırlığı iptal ederken kaybolmayan mesaj düzeltildi.
    •  PREMIUM TEDARİK PAKETİ #2’yi açtığınızda açılan Survivor Pass yükseltme penceresi düzeltildi.

※ SUNDUĞUMUZ ÖZELLİKLER VE GÜNCELLEMELERİN HATALAR, OYUN İÇİNDE OLUŞAN SORUNLAR VE/VEYA TOPLULUK GERİ BİLDİRİMLERİ GİBİ NEDENLERDEN ÖTÜRÜ DEĞİŞTİRİLEBİLECEĞİNİ, HATTA KALDIRILABİLECEĞİNİ LÜTFEN UNUTMAYIN. BU TÜR DEĞİŞİKLİKLER OLURSA OYUNCULARIMIZA BİLGİ VERECEĞİZ.

TAKTİKSEL TEÇHİZAT

GÖZCÜ DÜRBÜNÜ

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Spotter-Scope-New-UI-1024x576.jpg

Önceki Güncelleme Notlarında GÖZCÜ DÜRBÜNÜNE yakın zamanda bazı büyük ve küçük değişikliklerin geleceğinden bahsedilmişti. Gözcü Dürbünü ile otomatik olarak düşmanları işaretleyip takip etme özellikleri fazla güçlü performans göstermeye devam ederek oyuncularımızın deneyimlerinin tadını çıkartmalarındansa daha fazla stres yapmalarına yol açıyor. Bu nedenle, daha sağlıklı oynanış için aşağıdaki değişiklikleri yapıyoruz:

  • Düşman tespit menzili 1000 m → 600 m olarak değiştirildi.
  • Beyaz pasif işaret artık Yakın Bakış modunda otomatik olarak belirmeyecek.
    • Düşmanları taramaya başlamak için artık Ateş Etme tuşuna BASILI TUTMANIZ gerek.
    • Tarama başladığında, ekranda bir sayaç belirecek ve dolmaya başlayacak. Tarama sayacının tamamen dolması bir saniye sürecek.
    • Tarama sırasında Yakın Bakış modundan çıkmak tarama sürecini tamamen iptal edecek ve en baştan başlamanız gerekecek.
    • Tarama sayacı dolduğunda, Gözcü Dürbünü görüş alanı içerisindeki düşmanların üzerinde pasif işaret(ler) belirecek.
      • Ancak Gözcü Dürbününün görüş alanına bir tarama tamamlandıktan SONRA giren düşmanlar İŞARETLENMEYECEKTİR.
      • Pasif işaret, sis içerisinde saklanan düşmanlar üzerinde de belirecek.
    • Yakın Bakış modunda istediğiniz sayıda tarama başlatıp tamamlayabilirsiniz.
      • Bir tarama devam ederken yeni bir tarama başlayamaz.
    • Yeni bir taramayı tamamladığınızda, önceki pasif işaret seti, yeni setle değişecek.
    • Pasif işaretler için bir süre sınırı yoktur ve düşmanlar sis ya da yeşilliklere saklandığında bile düşmanları işaretlemeye devam ederler ancak işaretlenen düşmanlar ağaç ya da bina gibi cisimlerin arkasına saklandığında ya da Gözcü Dürbününün görüş alanından çıktığında ya da Gözcü Dürbününü kullanmayı bıraktığınızda pasif işaretler kaybolur.
  • Ayrıca Ateş Etme tuşunu basılı tutmak yerine tuşa DOKUNARAK farklı bir işlev de uygulayabilirsiniz: Pasif işaretli düşmanlar görüş alanınızdayken ve Gözcü Dürbününün merkezdeki dörtgenindeyken ateş etme tuşuna dokunmak pasif işaretleri kırmızı aktif işaretlere çevirir.
    • Kırmızı aktif işaretler artık düşmanların her birini 3 saniye işaretler.
      • 3 saniye sonra düşmanlar hâlen Gözcü Dürbününün görüş alanı içerisindeyse aktif işaretler pasif işaretlere dönüşür. Eğer değillerse, işaret tamamen kaybolur.
      • Pasif işaretleri zaten aktife dönüştürdükten sonra Ateş Etme tuşuna dokunarak mevcut aktif işaretlerin süresini uzatabilirsiniz.
      • Aktif işaret düşmanlar görüş alanı dışına çıkar çıkmaz anında kaybolacaktır; buna siper aldıkları zaman da dahildir.
      • Eğer düşman tarafından bir aktif işaretle işaretlenirseniz ekranınızda bir uyarı mesajı görünür.
    • Pasif işaretli düşmanlar sis içerisinde olsa da pasif işaretlerini aktif işaretlere çevirebilirsiniz.
  • (Konsol) Normal ekran ping tuşu RB/R3 Düğmesine taşındı.

SİLAH DENGESİ

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Weapon-Balance-2-1024x576.jpg

5,56 MM SEÇİLMİŞ NİŞANCI TÜFEKLERİ (SNT’LER)

İstatistiklere göre, 5,56 mm kullanan iki silahın kullanım oranı beklentilerimizin çok altındaydı. Ancak, şimdi yapacağımız ufak değişikliklerin bu silahları daha cazip kılacağını ve daha fazla kullanılacaklarını umuyoruz. Ayrıca, Mk12’yi yüksek kaliteli bir SNT olarak değiştirdik.

  • MK12
    • Hasarla ilgili güncellemeden beri oyuncular kullanmakta zorlanıyordu. Bu nedenle, Mini14’te olduğu gibi stabiliteyi korumak için geri tepme sıfırlanma hızı değerini iyileştirdik
      • Geri tepme sıfırlanma hızı artışı
      • Geri tepmeyle ilgili hız yeniden dengelendi
  • Mini 14
    • Oyuncularımızın çoğu tarafından istikrarlı bir şekilde seçilen Mini14 geri tepmeyi daha fazla azaltma ya da hasarı artırma yapılamayacak kadar özel bir kişiliğe sahip olduğundan hasar yalnızca biraz arttırıldı.
      • Hasar 47 → 48

HAVAN TOPU

Havan Topu yalnızca Taego’da kullanılabilen bir silah olarak tanıtıldığından beri geri bildirimlerinizi sürekli dinledik. Havan Topu ne yazık ki beklentilerimizin aksine beğenilen silahlardan olmadı. Sebebini anlamamız uzun sürmedi. Yüzeyde kullanılırken çok fazla kısıt vardı, nişan almak fazla karmaşıktı ve cephanesini bulmak bile zordu. Bununla da kalmıyor, bir ana silah slotu işgal ettiğinden çoğu oyuncu buna değdiğini düşünmüyordu. Ancak Havan Topu’nun ne kadar ilgi çekici bir silah olduğuyla ilgili çok sayıda geri bildirim almaya da devam ediyoruz. Havan Topu’nun bu denemesinde, gizli potansiyelini açığa çıkartmak için aşağıdaki değişiklikleri yaptık.

  • Artık, yerleştirme açısının güvene alınmadığı ya da su üzerinde olduğu yerler hariç, küçük su birikintileri de dahil olmak üzere tüm arazilere yerleştirilebilir.
    • Asfalt, Beton, Demir, Çim, Kum, Kar, Buz, Taş, Küçük Su Birikintileri, vb.
  • Normal maçlarda kullanılabileceği yerler: Erangel, Miramar, Sanhok, Vikendi, Karakin, Paramo, Taego.
    • Farklı harita özellikleri nedeniyle Haven haritasında kullanılamıyor.
  • Havan Topu artık envanter slotu kaplıyor ve ağırlığı 50 olarak belirlendi.
  • Kullanıldıktan sonra tekrar alınıp saklanabilir.
  • Elinizde bir birincil silah varken Havan Topunu aldığınızda otomatik olarak Havan Topuna geçersiniz.
  • Havan Topunu elleriniz boşken (iki birincil silah da inikken) aldığınızda Havan Topu envantere girer.
  • Bir birincil silahı envanter ekranında Havan Topu ile değiştirdiğinizde birincil silahı bırakırsınız.
  • Havan Topu oyuncunun herhangi bir silahı yokken alınırsa Havan Topu ilk birincil silah slotuna girer.
  • Cephane ağırlığı artık 30 değil, 20’ye düşürüldü
  • Cephaneler önceden 1 – 3 tanelik yığınlarla çıkarken artık 3 – 5 tanelik yığınla çıkacak
  • (Konsol) Kullanıcı deneyimi değişiklikleri
    • Envantere koyma: A düğmesi (Xbox, Stadia) / X düğmesi (PlayStation®)
    • Kaldırma: X düğmesi (Xbox, Stadia) / ▢ düğmesi (PlayStation®)
    • Yerden ya da bir aracın bagajından alarak birincil silah slotuna koyulamaz.

HARİTA SERVİSİ

Şu anda harita hizmetlerimiz için daha esnek bir sistem hazırlamaktayız. Bununla birlikte, şu anda yaklaşan planlarımızı açıklamak için çok erken olduğunu düşündüğümüzden, ayrı bir Harita Servis Planı duyurusu yayınlamayacağız. Ancak Güncelleme Notları aracılığıyla mevcut yama için harita hizmeti güncellemelerini duyurmaya devam edeceğiz.

  • NORMAL MAÇ
    • Erangel / Miramar / Taego / Sanhok / Haven → VİKENDİ
    • Normal Maçlardaki harita rotasyonundan Haven’ı çıkartıp Vikendi’yi geri koyuyoruz.
  • DERECELİ
    • Erangel / Miramar / Taego

DÜNYA

B.DUCK İŞ BİRLİĞİ

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-BDUCK-2-1024x576.jpg

Sanhok Adası’nın ortasındaki göle dalın ve sakin sularda sallanan dev, yüzen oyuncak ördekle tanışın.

  • B.Duck bir harita dekorasyonudur. Bu nedenle ördeğe saldırsanız da hiçbir şey olmayacak.

HAVA

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Before-after-of-Miramars-weather-1024x576.jpg
  • Miramar’da havanın rengi ve arazi dokusu haritanın fazla parlak olan yeşil tonunu azaltacak şekilde ayarlandı.
  • Daha gerçekçi bir atmosfer sunmak için Paramo, Haven ve Karakin’de belirli hava durumlarının rengi de ayarlandı.

ANTRENMAN MODU

YENİ BÖLGE: 1V1 ARENA

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-1vs1-Arena-1024x576.jpg

Kim daha iyi bir oyuncu? 1v1 Arena’da öğrenin.

Merak uyandıran 1v1 mücadelede her türden savaş pratiği yapılabilsin diye Antrenman Moduna yeni yapılar eklendi. İsterseniz gerçek bir oyuncuyla 1v1 rauntlarda kapışın, isterseniz de yeni 1v1 Arena’da yırtıcıların heyecanlı kapışmalarını izleyin.

  • 1V1 ARENA KULLANIMI
    • Katılmak ya da izlemek için arenanın dışındaki bilet kabininin önündeki tabelayla etkileşime girin.
    • 1v1 maça kayıt olmak ya da izlemek için kullanılabilecek etkileşime girilebilir çok sayıda tabela arenaya dağıtıldı.
    • Katılımcılar: 1v1 eşleştirme havuzuna kaydedilir
      • Bilet kabiniyle tekrar etkileşime girerek eşleştirmenizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
      • Eşleştirme tamamlandıktan sonra, arenaya girmeden önce 5 saniyelik bir geri sayım başlayacak.
    • İzleyiciler: 5 saniyelik bir geri sayımdan sonra izleyici alanına girecek
  • 1V1 MAÇIN TEMEL KURALLARI
Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-1v1-Arena-Participant-View-1024x576.jpg
  • 1v1 maça girmek için sıranızı beklerken Nişan/Ses Laboratuvarı, özel iç mekan hedef talimi ya da Atlama Okulu gibi diğer antrenman alanlarına giremeyeceksiniz. Bunu yapmayı denerseniz 1v1 eşleştirmesini iptal etmek istiyor musunuz diye soran bir mesaj çıkacak.
    • Ancak, bir Dereceli maç ararken 1v1 maça GİREBİLİRSİNİZ.
      • Ancak, Dereceli eşleştirmeniz tamamlandığında 1v1 maçtan çıkmak zorunda kalacağınızı unutmayın.
    • Rakibinizle birlikte üç raunt oynayacaksınız.
      • İlk iki galibiyeti elde eden oyuncu kazanır.
    • Raunt başına 60 saniyelik bir süre sınırı bulunur.
      • Eğer bir oyuncu 60 saniyelik süre sınırı içerisinde ölürse raunt otomatik olarak sona erer.
      • Eğer iki oyuncu da aynı anda ölürse ya da süre sınırı içerisinde kimse ölmezse raunt berabere biter.
    • Mücadele alanında belirdiğinizde 3 saniye boyuna hareket edemez ve hasar alamazsınız.
    • HP’niz 200 olacak.
    • Siz ve rakibiniz arenanın ayrı bölgelerinde belirecek ve her raunt yer değiştireceksiniz.
    • EĞER rakibiniz bir raunt sırasında çıkarsa sonuçlar şöyle olur:
      • Rakip ilk rauntta çıkarsa KAZANIRSINIZ.
      • İlk raundu kaybederseniz ve rakip ikinci rauntta çıkarsa BERABERE KALIRSINIZ.
      • İlk rauntta kazanırsanız ve rakip ikinci rauntta çıkarsa KAZANIRSINIZ.
    • Ekipman
      • Temel ekipmanlar: Yelek (Sv. 3), Kask (Sv. 3), Sırt Çantası (Sv. 3)
      • Silahlar: İki adet birincil silah ve bir adet ikincil silah
        • Maça girmeden önce elinizde tuttuğunuz silahlar.
          • Arenaya girdikten sonra değiştiremezsiniz.
        • Cephane, iyileştirme eşyaları ve/veya taktiksel teçhizat gibi diğer eşyalar arenaya girdiğinizde Envanterinizden kaybolur.
      • Cephane: Elinizdeki her silah için 2 yığın
      • Eğer herhangi bir silah tutmuyorsanız YA DA yalnızca fırlatılabilir silah ve/veya yakın dövüş silahları tutuyorsanız, varsayılan silahlar verilir:
        • M416 vs SKS
        • Tava
        • El bombası
        • Tabanca: P18C
      • Cephane ve zırhlarınızın durumu her rauntta sıfırlanır.
    • 1v1 maç sonrasında sonuç ekranı çıkacak, nihai sonucun yanı sıra her bir raundun sonucunu da gösterecek.
  • İZLEYİCİLER
Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-1v1-Arena-Spectator-View-1024x576.jpg
  • 1v1 maç olmasa bile arenaya istedikleri zaman girebilirler.
    • 1v1 eşleştirmesi için sırada olan oyuncular kendi sıralarını beklerken izleyici olarak girebilirler.
    • Ekranınız, devam eden bir raundun mevcut durumunu gösterir.
    • Arenaya elinizde hiç silah/ekipman olmadan girersiniz.
      • Ancak elinizde fırlatılabilir elmalar olur.
    • İzleyici alanında emote kullanımına izin verilir.
    • İzleyici alanından mücadele alanına giremezsiniz.
    • 1v1 maça kayıt olmak isterseniz izleyici alanındaki etkileşime açık tabelalarla etkileşime girebilirsiniz.
    • 1v1 maç sonrasında sonuç ekranı çıkacak, nihai sonucun yanı sıra her bir raundun sonucunu da gösterecek.
    • 1v1 maç sonrasında, bir sonraki maçın başlamasını bekleyebilirsiniz.
    • İzleyiciler aşağıdaki tuşlara basarak arenadan istedikleri zaman ayrılabilirler:
      • PC: B tuşu
      • Konsol: Sol Yön Düğmesi
  • DİĞER ÖNEMLİ BİLGİLER
    • Arena her bir 1v1 maçı için en fazla 20 oyuncuya izin verir.
    • Ses azaltıcı seçeneği arenada kullanılamaz.
    • 1v1 maçta olan oyuncular izleyicilerin sesini duyamaz.
      • İzleyiciler 1v1 maçtaki oyuncuların sesini duyabilir.
      • İzleyiciler diğer izleyicilerin sesini duyamaz (yalnızca kendi sesinizi duyabilirsiniz).

YENİ ÖZELLİK: HARİTADA IŞINLANMA

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Training-Mode-Teleportation-1024x576.jpg

Antrenman Modu yeni özellik ve alanlarla genişlediğinden, size zaman kazandırmak ve hepinize daha güzel bir deneyim sunmak için bir ışınlanma özelliği eklemeye karar verdik.

  • Antrenman alanları içerisinde ışınlanmak için Dünya Haritasını açın.
  • Tıklanabilir simgeler harita üzerinde gösterilir. İstediğiniz simgeye tıkladığınızda kendinizi hemen orada bulursunuz.
    • (Yalnızca PC için) Dünya Haritasının sol tarafında gösterilen spesifik alan resim listesini de kullanabilirsiniz.

NİŞAN/SES LABORATUVARI SKOR SİSTEMİ

Nişan/Ses Laboratuvarının skor sistemine yeni kategorilerin eklenmesiyle, göreceli olarak zor savaş marifeti gösteren oyuncular fazladan puan kazanır.

  • NİŞAN LABORATUVARI
YAPILACAKLARFAZLADAN PUAN
En uzak hedefi vurmak2
En uzak ikinci hedefi vurmak1
Diğer bölgeler (Bacak, kol)0
Kafa bölgesi3
Gövde bölgesi1
Önceki hedefi vurduktan sonra +1 saniye içerisinde sıradaki hedefi vurmak3
Önceki hedefi vurduktan sonra +2 saniye içerisinde sıradaki hedefi vurmak2
Önceki hedefi vurduktan sonra +3 saniye içerisinde sıradaki hedefi vurmak1



  • Mevcut skorlarınız artık Nişan Laboratuvarının sağ üst tarafındaki ekranda gösterilir.
  • SES LABORATUVARI
YAPILACAKLARFAZLADAN PUAN
Ses geldikten sonra hedefi +3 saniye içinde vurmak1
Ses geldikten sonra hedefi +2 saniye içinde vurmak2
Ses geldikten sonra hedefi +1 saniye içinde vurmak3



ÖZEL MAÇ

  • Artık, arkadaşlarınızla eğlenmek için bir Antrenman Modu özel maçı oluşturabilirsiniz.
    • Desteklenen mod: Solo
    • Gereken minimum oyuncu sayısı: 2
    • Maksimum oyuncu sayısı: 32

EĞİTİM

Eğitim görevlerine de bir güncelleme geldi, artık tüm oyuncularımız oyunu daha fazla oynamak için geri dönebilir.

  • Görevler
    • Bir Kozmetik Seti Kuşan
      • İsmi “Bir kozmetik kuşan” olarak değiştirildi.
      • Önceden tüm seti kuşanmanız gerekiyordu ancak artık görevi tamamlamak için yalnızca bir kozmetik (Coşmaya Hazır Ceketi) kuşanmanız yeterli.
    • Arkadaşlar Ekle
      •  İsmi “Bir Arkadaş Ekle” olarak değiştirildi.
      • Önceden üç arkadaş davet etmeniz gerekiyordu ancak görevi tamamlamak için yalnızca bir arkadaş davet etmeniz yeterli.
  • Hedef
    • Tüm PUBG: BATTLEGROUNDS hesapları.
  • Görev süresi
    • Görev tüm oyuncular için her zaman açıktır.
    • Oyuncuların herhangi bir şey yapmasına gerek yok, görevler otomatik olarak başlayacak.
    • Tüm görevler tamamlandığında görev listesi kaldırılacak.

SURVİVOR PASS: GALAXY SQUAD

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Survivor-Pass-1024x576.jpg

Yeni Survivor Pass ile tüm kozmik aleme hükmetmeye hazırlanın: Galaxy Squad! Ayrıntılı bilgi edinmek için, yakında yayınlanacak olan Mayıs Mağaza Güncellemesi duyurusuna bakmayı unutmayın.

FIRLATILABİLİR ZAMANLAYICISI

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Throwables-Timer-1024x576.jpg

Fırlatılabilirler, doğru zamanda kullanıldığında oyunu etkileyebilen küçük ama değerli silahlardır. Ancak, bir fırlatılabiliri doğru zamanda fırlatmak özellikle savaş anlarında yetenekli oyuncular için bile çok zor olabilir.

Oyuncular şu anda fırlatılabilirleri kullanmaktan çekiniyor. Bu durumu düzeltmek için Fırlatılabilir Pimi Zamanlayıcı Arayüzünü tanıtmaktan memnuniyet duyuyoruz.

Bu özelliğin amacı daha deneyimsiz olan oyuncuların Normal maçlarda fırlatılabilirleri kullanmasına yardımcı olup Fırlatılabilirleri gelecekte rehber Arayüz olmadan Dereceli maçlarda da kullanabilmelerini sağlamak. Aynı zamanda topluluğun bazı endişelerinin olduğunun da farkındayız. Bu nedenle durumu takip etmeye devam edeceğiz.

  • El Bombaları ve Sersemletme Bombalarında belirecek.
  • Pim çekildiği anda Arayüz, fırlatma noktasını gösteren Arayüzün sağ tarafında görünecek.
  • Fırlatıldıktan sonra Arayüz hemen kaybolacak.
  • Her fırlatılabilirin pim süresi aşağıdaki şekildedir.
    • El Bombası: 5 saniye
    • Sersemletme Bombası: 2,5 saniye
  • Dereceli ve Esports modlarında kullanılamaz.

YAĞMALAMA ÖNERİSİ

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Looting-Highlight-1024x576.jpg

Yeni sayılan ya da bir süre sonra geri dönen oyuncular uygun eşyaları öğrenme ve seçme konusunda sorun yaşıyor ve zaman kaybediyor. Bu stresi azaltmak ve daha iyi bir yağmalama deneyimi sağlamak için yeni bir yağmalama önerisi özelliği eklemeye karar verdik.

  • Yerde bulunan, sizdeki yağmalara göre doğru olan CEPHANE TÜRÜ ve yelek, kask, sırt çantası gibi EKİPMANLAR VURGULANACAK (parlayacak).
    • Elinizdeki silahın (birincil ya da ikincil) cephaneleri vurgulanacak.
      • İndirmiş olduğunuz silahların cephaneleri vurgulanmayacak.
    • Mevcut ekipmanınızdan daha yüksek seviye olan ekipmanlar vurgulanacak.
      • Örneğin, bir Yelek (Sv. 2) kuşanmışsanız, bir Yelek (Sv. 3) vurgulanır.
      • Frekans Bozucu Paketi bir Sırt Çantası (Sv. 1) olarak görülecek.
  • Bu özellik varsayılan olarak etkinleştirilecek ancak Oynanış ayarlarından kapatılabilir.
    • Önerilen Cephaneyi Vurgula ve/veya Önerilen Ekipmanı Vurgula seçeneğini açma/kapamayı tercih edebilirsiniz.
  • Karakterinize 30 m’den yakın olan eşyalar vurgulanacak.
  • Başka oyuncular tarafından bırakılan eşyalar da vurgulanacak.
  • Ceset sandıklarındaki eşyalar VURGULANMAYACAK.
  • Bu özellik tüm oyun modlarında uygulanır.

SÜRÜCÜ KOLTUĞUNDA EŞYA KULLANIMI

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 17.2-Item-Use-in-Drivers-Seat-2-1024x576.jpg

Squad’ınızın sürücüsü olmak genelde size mi kalıyor? Eğer öyleyse dinleyin! Sürücüyken bandaj ya da enerji eşyaları kullanamadığınız berbat zamanları unutun. Mavi Alanlardan geçerken kendinizi iyileştirmek için nasıl sırayla sürücülük yaptığınızı hatırlıyor musunuz? Bu yeni uygulamayla birlikte, sürücü sonsuza dek şoför mahallinde kalabilir. Sololarda bile!

Neden diye mi soruyorsunuz? Çünkü bu güncellemeyle birlikte sürüş yaparken bandaj ve enerji eşyalarını serbestçe kullanabilirsiniz.

  • Bandajlar, Enerji İçecekleri, Ağrı Kesiciler, Adrenalin Şırıngaları kullanılabilir.
  • Tekneler de dahil olmak üzere tüm araçların sürücü koltuğunda kullanılabilir.
  • İlk Yardım Kitleri ve Sağlık Kitleri kullanılamaz.
  • Eşya kullanımı aşağıdaki durumlarda iptal edilir
    • Sürücü koltuğunda değilken bandaj ve enerji eşyalarının kullanımını iptal eden koşullar burada da geçerlidir.
    • Düz sürüş (arttırıcı dahil), otomatik sürüş, aracı kapatma ya da geri sürme dışındaki her şey sürücünün eşya kullanımını iptal eder.
      • Bir geri bir ileri sürmek de eşya kullanımını iptal eder.

KULLANICI ARAYÜZÜ/KULLANICI DENEYİMİ

  • Takım Emote’larıyla ilgili mevcut oyun içi rehberler pek faydalı görünmüyordu, biz de Takım Emote’ları kullanımı üzerine mesajları şu şekilde iyileştirdik:
    • Siz/bir takım arkadaşınız Takım Emote’u kullandığında ANA LOBİ SOHBETİ: “___ adlı oyuncuya katılmak için Eylem Tekerindeki ‘Takım Emote’una Katıl’ bölümüne bas.
    • Siz/bir takım arkadaşınız Takım Emote’u kullandığında OYUN İÇİ TELSİZ MESAJI: “___ adlı oyuncuya katılmak için Eylem Tekerindeki ‘Takım Emote’una Katıl’ butonuna bas ya da etkileşime geç.
    • Takım arkadaşlarınızın Takım Emote’una katılmasını beklerken görülen OYUN İÇİ MESAJ“Takım arkadaşlarının katılması bekleniyor. Şimdi başlamak için Eylem Tekerindeki ‘Takım Emote’unu Başlat’ bölümüne bas ya da etkileşime geç.”
    • Takım arkadaşlarınızın Takım Emote’una katılmasını beklerken ANA LOBİ MESAJI“Takım arkadaşlarının katılması bekleniyor. Şimdi başlamak için Eylem Tekerindeki ‘Takım Emote’unu Başlat’ bölümüne bas.”
  • Bir maç sırasında ağ sorunu yaşadığınızda ayrılma seçeneği verilmemesi ve net bir hata mesajı çıkmaması konusundaki sıkıntılarınızı da duyduk. Artık 10 saniyeden uzun süren bir ağ gecikmesi/sorunu olduğunda bir hata mesajı size bilgi verecek ve yeniden bağlanmayı deneme ya da o maçtan ayrılma seçeneğiniz olacak.
    • Eğer ayrılmayı seçerseniz ana lobiye döneceksiniz.
    • Bu, tüm oyun modlarında uygulanır.

PERFORMANS

  • Oyun içi karakterleri ifade etmek için kullanılan gereksiz mantığı kaldırarak hafıza kullanımı iyileştirildi.

HATA DÜZELTMELERİ

OYNANIŞ

DÜNYA

  • Taego’daki yaşanan çarpışma, doku, performans ve diğer genel sorunlar giderildi.

KULLANICI DENEYİMİ/KULLANICI ARAYÜZÜ

EŞYALAR VE KOZMETİKLER

※ İç içe geçme sorunu: Bir görselin/nesnenin görünür kısmının dışında görüntülenen grafikler.

Yoast SEO

Kaynak: battlegrounds.pubg.com 

Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir