Küçük resim yayınla

Bugün, çok yakında PUBG: BATTLEGROUNDS’a gelecek olan animasyon yenilenmesini göstereceğiz. Mevcut animasyonları almak ve PUBG’nin tanınmasına sebep olan o çaresiz hayatta kalma mücadelesiyle birleştirmek istedik. Hedefimiz, oyuncunun her maçta hissettiği gerginlik ve tansiyonun, oyuncunun avatarı tarafından da yansıtılması.

Uzun zamandır oynayan ve var olan karakter animasyonlarıyla hareketlerini yakından tanıyan oyuncuların yeni animasyonlara alışmak konusunda tereddüt edebileceğini anlıyoruz. Fakat bu süreçte hiçbir zamanlama değişikliğe uğramadı. Silah kullanımı eskisiyle aynı hissi verecek. Sadık Dacia’nızı boyatmış gibi hissedeceksiniz. Yeni görünecek fakat tam da hatırladığınız gibi çalışacak.

Tekrar etmemiz gerekirse, oynanışınıza minimum etki etmeye odaklandık. PUBG: BATTLEGROUNDS’un eşsiz silah kullanımı elementleri aynı kalacak ve animasyonlar sadece isabetliliği arttırmak, yoğunluk ve ağırlık kazandırmak ve aksiyon esnasında da ifade edilebilmeleri için değiştirilecek.

Aşağıdaki detaylara bakın!

FPP HAREKET YENİLENMESİ

  • Silah Animasyonu
    • Önceden, silahı tutarken veya yeniden doldururken yapılan hareketlerin çoğu kameranın dışında yapılıyordu. Silahı yeniden doldurmak oyuncuların, kozmetiklerine sahip oldukları ve özelleştirmek için çok çalıştıkları silahları daha iyi görmesine olanak tanıyor, bu yüzden ekranda silahlarınızın daha fazla parçasını görebileceksiniz. Dahası, daha tatmin edici olmaları için karakterin hareketlerini daha agresif hale getirdik.
  • Depar Devinimi
    • Silah animasyonlarında bahsedildiği gibi, bir silahla koşarken karakterin eylemlerinin çoğu ekranın dışında yerine getiriliyordu. Şimdiyse silahın pozisyonu yükseltilerek, silahın daha görünür hale gelmesi sağlandı. Ek olarak, silah hareketleri ve kameraya daha fazla yoğunluk eklendi. Bunun da daha tatmin edici görüntülere olanak tanıyacağını düşünüyoruz.

TPP HAREKET YENİLENMESİ

  • Koş ve Yürü, Başla ve Dur
    • Daha önceki karakter hareketleri genel anlamda stabil ve istikrarlıydı fakat ağırlık hıza ikna edici bir biçimde aktarılamıyordu. Başka bir deyişle, bazı gerçekçi hareketler ekleyebileceğimiz bir alan vardı, bu yüzden de karakterin eylemlerine daha fazla ağırlık ekledik ve hız değiştirirken daha görünür olmalarını sağladık.
  • Yakın Dövüş Saldırıları
    • Güncellemeden önce, yakın dövüş saldırıları biraz gecikmeliydi ve düzgün şekilde zamanlanamıyordu. Bunu daha akıcı ve doğal bir hale getirdik ve değişikliklerin, yakın dövüş saldırılarının daha güçlü görünmesine ve hissettirmesine yol açacağını düşünüyoruz.

Oyuncuların alıştığı çekirdek hissi değiştirmeksizin oyunu geliştirmenin yollarını her zaman arıyoruz. Bu değişiklikleri en az bizim beğendiğimiz kadar beğenmenizi umuyoruz. Her zamanki gibi, geri dönüşlerinizi bekliyoruz. Savaş Alanlarında görüşmek üzere!

Kaynak: battlegrounds.pubg.com 

Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir